31 Ekim 2012 Çarşamba

İrmikli Kahvaltı

Bulut kahvaltıdan hiç hoşlanmıyor. Hazır kahvaltılık mamaları kullanmak istemiyorum. Ben de onun için sürekli yeni bir kahvaltı yolu deniyorum. Bunu sevdik, o yüzden kahvaltı sevmeyen bebeklerin anneleri mutlaka denesin.

Malzemeler:

2 tatlı kaşığı irmik.
100 ml su
Haşlanmış 1 yumurta sarısı
1 tatlı kaşığı tuzsuz lor peyniri
Tahin
Pekmez

İrmiği suda kaynayana kadar pişirin. Yarısını ayırın. Yarısına yumurta sarısını, peyniri ve tahini ekleyin. Pekmezin burdaki görevi demir değerinden çok tat amaçlı. Pekmez yerine armut suyu vs de kullanabilirsiniz. Malzemeleri iyice ezin, bebekler de nam nam yesin. İrmiğin geri kalan yarısına ben bir ölçek formül mama ve çeyrek muz, elma, vs meyve ekleyip, kahvaltısından sonra da muhallebi olarak yediriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder